By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cz3 mü hocam bahsettiğiniz ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:02 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:32 --



benim de gönlümdeki araç lancer(köpek balığı) ama lancer için 4-5 ay sabretmem gerekecek. sabredebilirmiyim bilmiyorum
şahsıma ait ilk arabayı almak üzereyim çünkü
hayır normalini kullandım.