• 30-06-2015, 21:42:02
    #10
    eskiden mitsubishi hakkında insanlar ön yargılıydı yanaşmıyordu hala daha ön yargısı kırılmamış insanlar var fakat satış noktasında pek zorlanacağını zannetmiyorum. 11 ay önce mitsubishi carisma aldım ilk arabamdı ramazan ayının ilk günü aracımı sattım hem de kâr ederek. colt mu lancer mi dersen tabikide köpekbalığı derim ikinci el köpekbalığı bulabilirsen tanıdık usta var japoncu gösteririz her şeyini çıkarır sana. parçalar noktasında mitsubishi orjinal parçaları pahalı fakat taş gibi arabadır hiçbir problem çıkartmaz sana. 2001 model carisma kullanmış biri olarak piyasadaki 2007-2008 model reno pejo opel sınıfından daha konforlu, daha güvenli ve daha diri araçtı.

    benim gönlüm bir köpekbalığı diyor bir outlander diyor bakalım ne alacağım
  • 30-06-2015, 22:03:59
    #11
    Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden mitsubishi hakkında insanlar ön yargılıydı yanaşmıyordu hala daha ön yargısı kırılmamış insanlar var fakat satış noktasında pek zorlanacağını zannetmiyorum. 11 ay önce mitsubishi carisma aldım ilk arabamdı ramazan ayının ilk günü aracımı sattım hem de kâr ederek. colt mu lancer mi dersen tabikide köpekbalığı derim ikinci el köpekbalığı bulabilirsen tanıdık usta var japoncu gösteririz her şeyini çıkarır sana. parçalar noktasında mitsubishi orjinal parçaları pahalı fakat taş gibi arabadır hiçbir problem çıkartmaz sana. 2001 model carisma kullanmış biri olarak piyasadaki 2007-2008 model reno pejo opel sınıfından daha konforlu, daha güvenli ve daha diri araçtı.

    benim gönlüm bir köpekbalığı diyor bir outlander diyor bakalım ne alacağım
    hocam 29-30 binden başlıyor köpekbalığı kasalar.
    aslında bi yandan 4-5 ay daha sabret ilk araban direk hayalindeki araba olsun diyorum.
    milyonerde olsam alacağım tek araba lancer.
    4-5 ay birikim yapıp kalanını kredi çekip almayı düşünüyorum.
    piyasada adam akıllı araba yok zaten 25 in altında. ya da ben çok şey bekliyorum.. geçen 2012 model symbol kiraladım arabanın eşekten farkı yok. ha brodway sürmüşsünüz ha 2012 model symbol. konfor ve sürüş zevki olarak hiç bir fark yok.
  • 30-06-2015, 22:07:22
    #12
    hocam bence 4-5 ay daha sabret hem piyasa biraz daha düşer lancer alırsın. ocak ayında arkadaşa mitsubishi lancer sportback 2011 aldık full modeli. 32 bin liraya aldık. araba şimdi 40 bin lira. aşırı yüksek fiyatlar şuan.
  • 01-07-2015, 05:22:03
    #13
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 29-30 binden başlıyor köpekbalığı kasalar.
    aslında bi yandan 4-5 ay daha sabret ilk araban direk hayalindeki araba olsun diyorum.
    milyonerde olsam alacağım tek araba lancer.
    4-5 ay birikim yapıp kalanını kredi çekip almayı düşünüyorum.
    piyasada adam akıllı araba yok zaten 25 in altında. ya da ben çok şey bekliyorum.. geçen 2012 model symbol kiraladım arabanın eşekten farkı yok. ha brodway sürmüşsünüz ha 2012 model symbol. konfor ve sürüş zevki olarak hiç bir fark yok.
    9 ay lancer kullanmış biri olarak yorum yapayım mitsu hakkında

    eksileri
    -yol sesini çok içeriye veriyor bu yüzden yolda giderken müziğin sesi biraz açmak zorunda kalıyorsun ancak kendin yalıtım yapabilirsin
    -acil ihtiyacın olduğunda satmak istersen hemen satamazsın bunu düşünerek al


    artıları
    -motorları çok ama çok dayanıklı kolay kolay arıza vermez (9 ay boyunca hiç arıza vermedi)
    -yaz kış demez seni yarı yolda bırakmaz ( yaz lastikleri ile kışın ortasında kars'a gittim 1 kere bile patinaj çekmedi araba 4x4 gibi her yere tırmandı)
    -MIVEC motor olduğu için yüksek devri sever 2. viteste 100'ü gördüm tık demedi (ambulans şoförü olduğum için yerimde duramıyordum)
    -Virajlarda asla savrulmaz sana o güveni veriyor 130-140 ile virajlara girdiğimi bilirim
    -240 göstergesi doğrudur düz yolda 240'ı rahatlıkla görebilirsin
    -yakıt konusunda çok ama çok tasarruflu
    -duruşu zaten ayrı bi asalet
    -parça ihtiyacın olsa dahi sıkıntı yaşamassın internette her türlü parçası mevcuttur. parçası bulunmaz gibi ithamlara inanma

    yani anlayacağın Mitsu Candır
  • 01-07-2015, 12:20:03
    #14
    mitsubishinin her aracı güzel olsa gerek ama en tipsizide colt galiba bence tipden kaybediyor..
  • 01-07-2015, 18:17:43
    #15
    muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 ay lancer kullanmış biri olarak yorum yapayım mitsu hakkında

    eksileri
    -yol sesini çok içeriye veriyor bu yüzden yolda giderken müziğin sesi biraz açmak zorunda kalıyorsun ancak kendin yalıtım yapabilirsin
    -acil ihtiyacın olduğunda satmak istersen hemen satamazsın bunu düşünerek al


    artıları
    -motorları çok ama çok dayanıklı kolay kolay arıza vermez (9 ay boyunca hiç arıza vermedi)
    -yaz kış demez seni yarı yolda bırakmaz ( yaz lastikleri ile kışın ortasında kars'a gittim 1 kere bile patinaj çekmedi araba 4x4 gibi her yere tırmandı)
    -MIVEC motor olduğu için yüksek devri sever 2. viteste 100'ü gördüm tık demedi (ambulans şoförü olduğum için yerimde duramıyordum)
    -Virajlarda asla savrulmaz sana o güveni veriyor 130-140 ile virajlara girdiğimi bilirim
    -240 göstergesi doğrudur düz yolda 240'ı rahatlıkla görebilirsin
    -yakıt konusunda çok ama çok tasarruflu
    -duruşu zaten ayrı bi asalet
    -parça ihtiyacın olsa dahi sıkıntı yaşamassın internette her türlü parçası mevcuttur. parçası bulunmaz gibi ithamlara inanma

    yani anlayacağın Mitsu Candır
    ustad köpek balığı kasa alırken neye dikkat etmeliyim ?
    çok çok önemli olan dikkat etmem gerektiren birşey varmı ?
  • 01-07-2015, 18:20:27
    #16
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ustad köpek balığı kasa alırken neye dikkat etmeliyim ?
    çok çok önemli olan dikkat etmem gerektiren birşey varmı ?
    Mitsubishi motor lpg yi sevmediği için bazılarında sürekli arıza verebiliyor buna baktır..

    satan kişi benim gibi yüksek devirlerde kullanmışsa eğer subaplarına baktır aksi takdirde en az 1k masrafın olur

    diğer klasik araba alırken ki noktalara dikkat etmen yeterli

    ayrıca siyah almamanı öneririm beyazdan şaşma
  • 01-07-2015, 18:47:06
    #17
    muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mitsubishi motor lpg yi sevmediği için bazılarında sürekli arıza verebiliyor buna baktır..

    satan kişi benim gibi yüksek devirlerde kullanmışsa eğer subaplarına baktır aksi takdirde en az 1k masrafın olur

    diğer klasik araba alırken ki noktalara dikkat etmen yeterli

    ayrıca siyah almamanı öneririm beyazdan şaşma
    aynen beyaz düşünüyorum. arabanın hayranlık uyandıran hatlarını daha iyi gösteriyor.