Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden mitsubishi hakkında insanlar ön yargılıydı yanaşmıyordu hala daha ön yargısı kırılmamış insanlar var fakat satış noktasında pek zorlanacağını zannetmiyorum. 11 ay önce mitsubishi carisma aldım ilk arabamdı ramazan ayının ilk günü aracımı sattım hem de kâr ederek. colt mu lancer mi dersen tabikide köpekbalığı derim ikinci el köpekbalığı bulabilirsen tanıdık usta var japoncu gösteririz her şeyini çıkarır sana. parçalar noktasında mitsubishi orjinal parçaları pahalı fakat taş gibi arabadır hiçbir problem çıkartmaz sana. 2001 model carisma kullanmış biri olarak piyasadaki 2007-2008 model reno pejo opel sınıfından daha konforlu, daha güvenli ve daha diri araçtı.

benim gönlüm bir köpekbalığı diyor bir outlander diyor bakalım ne alacağım
hocam 29-30 binden başlıyor köpekbalığı kasalar.
aslında bi yandan 4-5 ay daha sabret ilk araban direk hayalindeki araba olsun diyorum.
milyonerde olsam alacağım tek araba lancer.
4-5 ay birikim yapıp kalanını kredi çekip almayı düşünüyorum.
piyasada adam akıllı araba yok zaten 25 in altında. ya da ben çok şey bekliyorum.. geçen 2012 model symbol kiraladım arabanın eşekten farkı yok. ha brodway sürmüşsünüz ha 2012 model symbol. konfor ve sürüş zevki olarak hiç bir fark yok.