eskiden mitsubishi hakkında insanlar ön yargılıydı yanaşmıyordu hala daha ön yargısı kırılmamış insanlar var fakat satış noktasında pek zorlanacağını zannetmiyorum. 11 ay önce mitsubishi carisma aldım ilk arabamdı ramazan ayının ilk günü aracımı sattım hem de kâr ederek. colt mu lancer mi dersen tabikide köpekbalığı derim

ikinci el köpekbalığı bulabilirsen tanıdık usta var japoncu gösteririz her şeyini çıkarır sana. parçalar noktasında mitsubishi orjinal parçaları pahalı fakat taş gibi arabadır hiçbir problem çıkartmaz sana. 2001 model carisma kullanmış biri olarak piyasadaki 2007-2008 model reno pejo opel sınıfından daha konforlu, daha güvenli ve daha diri araçtı.
benim gönlüm bir köpekbalığı diyor bir outlander diyor bakalım ne alacağım