muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 ay lancer kullanmış biri olarak yorum yapayım mitsu hakkında

eksileri
-yol sesini çok içeriye veriyor bu yüzden yolda giderken müziğin sesi biraz açmak zorunda kalıyorsun ancak kendin yalıtım yapabilirsin
-acil ihtiyacın olduğunda satmak istersen hemen satamazsın bunu düşünerek al


artıları
-motorları çok ama çok dayanıklı kolay kolay arıza vermez (9 ay boyunca hiç arıza vermedi)
-yaz kış demez seni yarı yolda bırakmaz ( yaz lastikleri ile kışın ortasında kars'a gittim 1 kere bile patinaj çekmedi araba 4x4 gibi her yere tırmandı)
-MIVEC motor olduğu için yüksek devri sever 2. viteste 100'ü gördüm tık demedi (ambulans şoförü olduğum için yerimde duramıyordum)
-Virajlarda asla savrulmaz sana o güveni veriyor 130-140 ile virajlara girdiğimi bilirim
-240 göstergesi doğrudur düz yolda 240'ı rahatlıkla görebilirsin
-yakıt konusunda çok ama çok tasarruflu
-duruşu zaten ayrı bi asalet
-parça ihtiyacın olsa dahi sıkıntı yaşamassın internette her türlü parçası mevcuttur. parçası bulunmaz gibi ithamlara inanma

yani anlayacağın Mitsu Candır
ustad köpek balığı kasa alırken neye dikkat etmeliyim ?
çok çok önemli olan dikkat etmem gerektiren birşey varmı ?