hocam bence 4-5 ay daha sabret hem piyasa biraz daha düşer lancer alırsın. ocak ayında arkadaşa mitsubishi lancer sportback 2011 aldık full modeli. 32 bin liraya aldık. araba şimdi 40 bin lira. aşırı yüksek fiyatlar şuan.