By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. el piyasası ne durumdadır ?
arıza çıkartıyormuydu çok ?
parçaların fiyatı nedir hocam ?
Benim şirket aracımdı. Açıkçası hiç arızalanmadı yaklaşık 14 ay kadar kullandım. Parça vs. durumlarını açıkçası hiç hatırlamıyorum. Yine şirket aracı olduğu için 2. el piyasasını da bilmiyorum.

Hanıma araba alacakken bakmıştım. 30 civarlarında istiyorlardı otomatiklerine. Ama kolay satabilir misin? Bence çok kolay satamazsın.