2008-2009 yıllarında 1.3 otomatik olanı kullandım. Çok az yaktığını söyleyemem. Ama araç atik ve güzel bir araçtı. Bence alınır.
cz3 mü hocam bahsettiğiniz ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:02 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:32 --
carisma kullanmış biri olarak mitsubishi'nin her aracını öneririm. ben de şuan lancer bakıyorum. mitsubishi club turkey diye arat detaylı bilgiler edinirsin araç hakkında.
benim de gönlümdeki araç lancer(köpek balığı) ama lancer için 4-5 ay sabretmem gerekecek. sabredebilirmiyim bilmiyorum
şahsıma ait ilk arabayı almak üzereyim çünkü