• 05-06-2015, 22:32:43
    #1
    merhaba ingilizcemi geliştirmek istiyorum bunun için elime sözlük alıp dizi çevirmeyi planlıyorum.başka türlü kelime filan öğrenimiyoruz.kursa filanda gittim zamalardır kalıplardır öğrniyorum ama kelime öğrenemiyorum
    bunun için şöyle basit dilli,kısa,ve hoş bir dizi varmı bildiğiniz.Tabi interneette türkçe cevirileride olsun çözemediğim yerde bakarım
  • 05-06-2015, 22:47:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aksandan mı oluyor bilmiyorum normalde anlamını bildiğim kelimeleri duyunca tanıyamıyorum. Kanguruzileyşın(congratulations) ı hep tanıyorum o ayrı Takipteyim..
  • 05-06-2015, 23:06:12
    #3
    Masterboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksandan mı oluyor bilmiyorum normalde anlamını bildiğim kelimeleri duyunca tanıyamıyorum. Kanguruzileyşın(congratulations) ı hep tanıyorum o ayrı Takipteyim..
    çeviri text üzerinden yapılıyor zaten.çevirdikten sonra kelimeler kulağa daha yatkın gelir gibime geliyor.birde bu ingiliz ingilizcesi ile abd ing.si farkı var sanırım
  • 05-06-2015, 23:13:18
    #4
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çeviri text üzerinden yapılıyor zaten.çevirdikten sonra kelimeler kulağa daha yatkın gelir gibime geliyor.birde bu ingiliz ingilizcesi ile abd ing.si farkı var sanırım
    Evet hocam farklılık var fakat çokta fazla değil , he sizi fazla zorlamaz ama takılırsanız zaten çeviriye yazarsanız o sıkıntıyı çözer. Grammar de hiçbir farklılıkları yok. Kelimelerde bir kaç tane ve amerikan dizisi izliyorsanız zaten çok fazla karşınıza çıkmaz.

    Edit: benimde kanıma girdiniz bende bu aralar ing. geliştirmek için bir şeyler arıyordum buna başlayabilirim
  • 05-06-2015, 23:18:18
    #5
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam farklılık var fakat çokta fazla değil , he sizi fazla zorlamaz ama takılırsanız zaten çeviriye yazarsanız o sıkıntıyı çözer. Grammar de hiçbir farklılıkları yok. Kelimelerde bir kaç tane ve amerikan dizisi izliyorsanız zaten çok fazla karşınıza çıkmaz.

    Edit: benimde kanıma girdiniz bende bu aralar ing. geliştirmek için bir şeyler arıyordum buna başlayabilirim
    İnşallah başarıya ulaşırız
    hedef olarak internet kullanmamayı planlıyorum,Eğer forumdaki arkdaşlarda önderide bulunursa güzel bir sözlük alıp kelimelere oradan bakmak istiyorum.internet olunca copy/paste olur oda olumsuz etkiler sanırım
  • 07-06-2015, 14:20:56
    #6
    konu güncel
  • 07-06-2015, 14:41:53
    #7
    bu dediğiniz ile ingilizce felan geliştiremezsiniz kusura bakmayın. Türkçe konuşabildiğimiz halde dizi çevirebiliyorsanız çevirin de kaldı ki İngilizce çevirmekten bahsediyorsunuz. Tavsiyem günlük hayatta en çok kullanılan İngilizce kelimeleri bul çıktı al onları sürekli gözden geçir ezberlemeye çalışma oku geç oku geç bir süre sonra alışkanlıktan ezberlemiş olacaksın + bulabilirsen o kelimelerin okunuşlarını internetten bul ve dinle bu sana ekstra katkı sağlayacaktır. Zaten kelime hazinen zenginleştikçe İngilizce'yi daha kolay öğreneceksiniz.
  • 14-06-2015, 23:24:20
    #8
    Www.newsky24.com
    Tam size göre ☺
  • 01-08-2015, 00:20:02
    #9
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam farklılık var fakat çokta fazla değil , he sizi fazla zorlamaz ama takılırsanız zaten çeviriye yazarsanız o sıkıntıyı çözer. Grammar de hiçbir farklılıkları yok. Kelimelerde bir kaç tane ve amerikan dizisi izliyorsanız zaten çok fazla karşınıza çıkmaz.

    Edit: benimde kanıma girdiniz bende bu aralar ing. geliştirmek için bir şeyler arıyordum buna başlayabilirim
    ben http://dizilab.com/hart-of-dixie bu diziye yavaştan cevirmeye başlıyorum ,
    ,dili nispeten basit gibi geldi,
    beklediğim gibi ilk başlarda zor oluyor.Redhouse diye bir sözlük aldım internetten bakmaktn daha iyi oluyor.
    ama alt yazıyı düzenlemek için düzgünm bir program bulamdım,bişey buldum oda kaldığı yerdeb devam etmiyor