Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam farklılık var fakat çokta fazla değil , he sizi fazla zorlamaz ama takılırsanız zaten çeviriye yazarsanız o sıkıntıyı çözer. Grammar de hiçbir farklılıkları yok. Kelimelerde bir kaç tane ve amerikan dizisi izliyorsanız zaten çok fazla karşınıza çıkmaz.

Edit: benimde kanıma girdiniz bende bu aralar ing. geliştirmek için bir şeyler arıyordum buna başlayabilirim
İnşallah başarıya ulaşırız
hedef olarak internet kullanmamayı planlıyorum,Eğer forumdaki arkdaşlarda önderide bulunursa güzel bir sözlük alıp kelimelere oradan bakmak istiyorum.internet olunca copy/paste olur oda olumsuz etkiler sanırım