• 12-06-2015, 09:52:47
    #19
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı abin baban vs gibi 30 yaş üstü birinin üzerine devredersen düşecek sigortan... 100 TL'ye devir yapıp 600-700 tl kar edebilirsin.
    Yaptırdım hocam sigortayı 730 TL'ye yaptırdım ama 1.000 tl istedi çoğu firma.

    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli ugurlu olsun hocam. Kazasiz belasiz kullanırsınız inşallah. Aracin sigortasi hasarsiz kullandiginiz her yil boyunca dusecektir. Insallah dogru bir secim yapmissinizdir. Peugeot un piyasasi iyidir temiz ve bakimli kullandiginizda elinizde kalmiyacaktir. Aracin modeli ve aldiginiz fiyat nedir acaba ?

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Allah razı olsun hocam Allah size daha iyilerini versin ilk arabam olduğu için pek önemsemedim ayağımı yerden kessin az yaksın mantığı ile aldım aslında arabaya pek ihtiyacım yok ama heves işte birazda 94 model benden 1 yaş ufak ama motoru falan temiz araba'da temiz kullanılmış ama konfor yok işte yolda giderken hiç güven vermiyor 8.500 TL'ye aldım kısa bi süre sonra değiştirebilme şansım var duruma göre bakacağım inşallah zaten elimde de kalabilir
  • 12-06-2015, 10:20:56
    #20
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptırdım hocam sigortayı 730 TL'ye yaptırdım ama 1.000 tl istedi çoğu firma.



    Allah razı olsun hocam Allah size daha iyilerini versin ilk arabam olduğu için pek önemsemedim ayağımı yerden kessin az yaksın mantığı ile aldım aslında arabaya pek ihtiyacım yok ama heves işte birazda 94 model benden 1 yaş ufak ama motoru falan temiz araba'da temiz kullanılmış ama konfor yok işte yolda giderken hiç güven vermiyor 8.500 TL'ye aldım kısa bi süre sonra değiştirebilme şansım var duruma göre bakacağım inşallah zaten elimde de kalabilir
    Biraz pahalı almissiniz ama temizse 3 e 5 e bakmayin derim. Sigorta olayida bazi firmalar eski araclara vermek istemiyor. Ama teklif vermek zorundalar Oyuzden 1000in uzerinde teklif veriyorlar

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-06-2015, 21:40:47
    #21
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz pahalı almissiniz ama temizse 3 e 5 e bakmayin derim. Sigorta olayida bazi firmalar eski araclara vermek istemiyor. Ama teklif vermek zorundalar Oyuzden 1000in uzerinde teklif veriyorlar

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam araba biraz modifiyeli tesisatlı egzoz falan şekil yani elektrikli camları bile var şok oldum ben

    sadesini bulsam sadesini alırdım bide biraz acele ettim ama ortalama piyasa fiyatı o şekildeydi yaz geldi bide kışın alsam daha uygun olurdu
  • 12-06-2015, 23:15:22
    #22
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araba biraz modifiyeli tesisatlı egzoz falan şekil yani elektrikli camları bile var şok oldum ben

    sadesini bulsam sadesini alırdım bide biraz acele ettim ama ortalama piyasa fiyatı o şekildeydi yaz geldi bide kışın alsam daha uygun olurdu
    Hayirli olsun hocam. Acemiliginizi attiktan sonra 13 14 bine tata indico onerebilirim.

    2007 2008 model bulabilirsiniz bu fiyata ozellikleri

    1.4 dizel
    Abs
    cift airbag
    4 cam otomatik
    Klima

    Konfor olarakta eski araclar gibide degil yeni araclar gibide. Rahatsiz etmez. Servis agi geniş olmasada cogunilde var.Her sanayida en az 1 ustasini bulursunuz görünüşü hostur. Trigerini 250 tl degistirmistim

    Ek olarak 14 15 bine lada kalina da bulabilirsiniz. Ozellikleri

    2008 model 1.6 benzinli motor.
    Elektrikli direksiyon - standart donanim
    2cam otomatigi - standart
    1 hava yastigi - standart
    Klima - opsiyonel
    Abs yolcu hava yastigi - opsiyonel

    Ladanin ustasi bol parcasi ucuzdur. Heryerde parcasi bulunur. Servis i yoktur ama her ilde ve cogu ilcede ustasi bulunur kose basi bi ustada oarca dahil trigerini 100 tlye degistirmistim. Her parcasi kolayca degisir. Evinin onunde gerekli aparatlari aldiktan sonra yagini bile tek basina degisebilirsin. Kolay kolay ariza cikarmaz.


    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-06-2015, 00:31:28
    #23
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz pahalı almissiniz ama temizse 3 e 5 e bakmayin derim. Sigorta olayida bazi firmalar eski araclara vermek istemiyor. Ama teklif vermek zorundalar Oyuzden 1000in uzerinde teklif veriyorlar

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun hocam. Acemiliginizi attiktan sonra 13 14 bine tata indico onerebilirim.

    2007 2008 model bulabilirsiniz bu fiyata ozellikleri

    1.4 dizel
    Abs
    cift airbag
    4 cam otomatik
    Klima

    Konfor olarakta eski araclar gibide degil yeni araclar gibide. Rahatsiz etmez. Servis agi geniş olmasada cogunilde var.Her sanayida en az 1 ustasini bulursunuz görünüşü hostur. Trigerini 250 tl degistirmistim

    Ek olarak 14 15 bine lada kalina da bulabilirsiniz. Ozellikleri

    2008 model 1.6 benzinli motor.
    Elektrikli direksiyon - standart donanim
    2cam otomatigi - standart
    1 hava yastigi - standart
    Klima - opsiyonel
    Abs yolcu hava yastigi - opsiyonel

    Ladanin ustasi bol parcasi ucuzdur. Heryerde parcasi bulunur. Servis i yoktur ama her ilde ve cogu ilcede ustasi bulunur kose basi bi ustada oarca dahil trigerini 100 tlye degistirmistim. Her parcasi kolayca degisir. Evinin onunde gerekli aparatlari aldiktan sonra yagini bile tek basina degisebilirsin. Kolay kolay ariza cikarmaz.


    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sağolun hocam teşekkür ettim paylaşımınız için ama lada markasına pek ısınamıyorum ben nedense özellik olarak gayet güzel ama şekil olarak pek hoşuma gitmiyor bilemedim aklımda opel corsa var yüksek model bi corsa yada citroen c3 falan var belkide bunu satıp motor bile alabilirim trafikte çok İstanbul'da
  • 16-06-2015, 13:46:47
    #24
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam teşekkür ettim paylaşımınız için ama lada markasına pek ısınamıyorum ben nedense özellik olarak gayet güzel ama şekil olarak pek hoşuma gitmiyor bilemedim aklımda opel corsa var yüksek model bi corsa yada citroen c3 falan var belkide bunu satıp motor bile alabilirim trafikte çok İstanbul'da
    ladaya ısınmanız için binip tadını almanız lazım şekil olarak tabi eski kasa aaçlara benziyor ama fiyatına göre konforu ve sorunsuzlugu tatmin edici.. Tabi kendi kararınız istediginiz araçlara binip test edin içinize sinerse alın derim.
  • 16-06-2015, 14:30:55
    #25
    O paraya alınacak en rahat araç kuş serisidir. Başka araçlara bakma, çünkü bulacağın araçlar yaşlı başlı araçlar olacaktır. Temiz bi şahin al, bak keyfine.

    Bütçeni artırabilirsen(2-3 bin tl daha);

    Tek kapı 1.3 corsa c veya 1.7 corsa c bakabilirsin.
  • 16-06-2015, 18:13:19
    #26
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ladaya ısınmanız için binip tadını almanız lazım :) şekil olarak tabi eski kasa aaçlara benziyor ama fiyatına göre konforu ve sorunsuzlugu tatmin edici.. Tabi kendi kararınız istediginiz araçlara binip test edin içinize sinerse alın derim.
    Hocam vallahi şu anda peugeout 106 aldım yakıt olarakda gayet memnunum aktif olarak kullanıyorum bir sorun çıkarmadı henüz elbette ki çıkarmasını bekliyorum bi kötü yani ufak ve yere yakın olması sanırım şu anda :D

    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O paraya alınacak en rahat araç kuş serisidir. Başka araçlara bakma, çünkü bulacağın araçlar yaşlı başlı araçlar olacaktır. Temiz bi şahin al, bak keyfine.

    Bütçeni artırabilirsen(2-3 bin tl daha);

    Tek kapı 1.3 corsa c veya 1.7 corsa c bakabilirsin.
    Hocam 12 milyar şahine kartal'a vereceğime güzel bir bisiklet alırım daha güvenli :D , şekil olarakta hiç hoşuma gitmiyor büyük konuşmak gibi olmasın ama bedava verseler yine kullanmak istemem :D
  • 16-06-2015, 18:57:43
    #27
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallahi şu anda peugeout 106 aldım yakıt olarakda gayet memnunum aktif olarak kullanıyorum bir sorun çıkarmadı henüz elbette ki çıkarmasını bekliyorum bi kötü yani ufak ve yere yakın olması sanırım şu anda



    Hocam 12 milyar şahine kartal'a vereceğime güzel bir bisiklet alırım daha güvenli , şekil olarakta hiç hoşuma gitmiyor büyük konuşmak gibi olmasın ama bedava verseler yine kullanmak istemem
    106 nun direksiyonu hidrolikmi

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi