• 16-06-2015, 21:13:12
    #28
    Üyeliği durduruldu
    araba konforlu olmalı yakıtına fazla takmamak lazım. yakıt ön planda olursa sonraları değiştireceğim demeye başlayabilirsiniz.
  • 17-06-2015, 00:09:27
    #29
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    106 nun direksiyonu hidrolikmi

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yok hidrolik değil de o kadar sertte değil kütük gibi de değil yani bi sıkıntı yaşamadım direksiyon ile ilgili asker'de de land şöförüydüm oradan alışkınım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:27 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:26 --

    androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba konforlu olmalı yakıtına fazla takmamak lazım. yakıt ön planda olursa sonraları değiştireceğim demeye başlayabilirsiniz.
    Doğru söylüyorsunuz da henüz 21 yaşındayım elimde imkan olunca da biraz hızlı değerlendirdim ileride daha iyileri de olur inşallah.
  • 17-06-2015, 04:06:28
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O Fiyata Palio veya Uno.........