Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
106 nun direksiyonu hidrolikmi

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yok hidrolik değil de o kadar sertte değil kütük gibi de değil yani bi sıkıntı yaşamadım direksiyon ile ilgili asker'de de land şöförüydüm oradan alışkınım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09:27 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:26 --

androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araba konforlu olmalı yakıtına fazla takmamak lazım. yakıt ön planda olursa sonraları değiştireceğim demeye başlayabilirsiniz.
Doğru söylüyorsunuz da henüz 21 yaşındayım elimde imkan olunca da biraz hızlı değerlendirdim ileride daha iyileri de olur inşallah.