• 03-06-2015, 13:39:17
    #10
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lada mı konforlu. Güldüm ))
    10 000 tlye passat konforu arayamazsin
  • 03-06-2015, 14:38:59
    #11
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 000 tlye passat konforu arayamazsin
    10.000 Tl ye konfor da arayamazsın.
  • 03-06-2015, 14:40:27
    #12
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 Tl ye konfor da arayamazsın.
    10 000 tl ye alacagın en iyi konfor ladadır. defalarca vegayla uzun yol yaptım yormuyor insanı..
  • 03-06-2015, 15:44:17
    #13
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 000 tl ye alacagın en iyi konfor ladadır. defalarca vegayla uzun yol yaptım yormuyor insanı..
    Lada vega candır ) hele ki hidrolikse.
    6-7 yıldır 6-7 kere lada değiştirdik. hem satışı kârlı hemde aynı sekmenttekilere göre en iyisi diyebilirim.
  • 04-06-2015, 11:22:17
    #14
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ki otomatik olduğu için mi çok yakıyor
    Olabilir hocam bende 2011 lpgli var 18 19 kuruş yakıyor bundan önce 2004 lpgli vardı o da aynı civarda yakıyordu. Dizellerini kullandım multijet 1.3 motor 20 kuruş filan yakıyordu onlarda
  • 04-06-2015, 13:13:27
    #15
    Arkadaşlar bi kaç araba baktım ve peugeout 106 aldım bilmiyorum doğru bir seçim mi yaptım ama baktıklarımın içerisinde en temizi ve sorunsuzu o çıktı şimdi sigorta için yaş 21 ehliyette 3 senelik olunca..yaklaşık 1.000 tl para istiyorlar almakla bitmiyor arabanın derdi
  • 05-06-2015, 20:27:43
    #16
    Saxo ön çekişmi ? arka çekişmi ?
  • 11-06-2015, 23:25:22
    #17
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bi kaç araba baktım ve peugeout 106 aldım bilmiyorum doğru bir seçim mi yaptım ama baktıklarımın içerisinde en temizi ve sorunsuzu o çıktı şimdi sigorta için yaş 21 ehliyette 3 senelik olunca..yaklaşık 1.000 tl para istiyorlar almakla bitmiyor arabanın derdi
    Hayirli ugurlu olsun hocam. Kazasiz belasiz kullanırsınız inşallah. Aracin sigortasi hasarsiz kullandiginiz her yil boyunca dusecektir. Insallah dogru bir secim yapmissinizdir. Peugeot un piyasasi iyidir temiz ve bakimli kullandiginizda elinizde kalmiyacaktir. Aracin modeli ve aldiginiz fiyat nedir acaba ?

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-06-2015, 23:37:58
    #18
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bi kaç araba baktım ve peugeout 106 aldım bilmiyorum doğru bir seçim mi yaptım ama baktıklarımın içerisinde en temizi ve sorunsuzu o çıktı şimdi sigorta için yaş 21 ehliyette 3 senelik olunca..yaklaşık 1.000 tl para istiyorlar almakla bitmiyor arabanın derdi
    Arabayı abin baban vs gibi 30 yaş üstü birinin üzerine devredersen düşecek sigortan... 100 TL'ye devir yapıp 600-700 tl kar edebilirsin.