Arkadaşlar bi kaç araba baktım ve peugeout 106 aldım bilmiyorum doğru bir seçim mi yaptım ama baktıklarımın içerisinde en temizi ve sorunsuzu o çıktı şimdi sigorta için yaş 21 ehliyette 3 senelik olunca..yaklaşık 1.000 tl para istiyorlar almakla bitmiyor arabanın derdi