sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bi kaç araba baktım ve peugeout 106 aldım bilmiyorum doğru bir seçim mi yaptım ama baktıklarımın içerisinde en temizi ve sorunsuzu o çıktı şimdi sigorta için yaş 21 ehliyette 3 senelik olunca..yaklaşık 1.000 tl para istiyorlar almakla bitmiyor arabanın derdi
Hayirli ugurlu olsun hocam. Kazasiz belasiz kullanırsınız inşallah. Aracin sigortasi hasarsiz kullandiginiz her yil boyunca dusecektir. Insallah dogru bir secim yapmissinizdir. Peugeot un piyasasi iyidir temiz ve bakimli kullandiginizda elinizde kalmiyacaktir. Aracin modeli ve aldiginiz fiyat nedir acaba ?

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi