qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ki otomatik olduğu için mi çok yakıyor
Olabilir hocam bende 2011 lpgli var 18 19 kuruş yakıyor bundan önce 2004 lpgli vardı o da aynı civarda yakıyordu. Dizellerini kullandım multijet 1.3 motor 20 kuruş filan yakıyordu onlarda