Konu
Araba Alacağım Fikire İhtiyacım Var..
04-06-2015, 11:22:17
#14
Mysta
qLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim ki otomatik olduğu için mi çok yakıyor
Olabilir hocam
bende 2011 lpgli var 18 19 kuruş yakıyor bundan önce 2004 lpgli vardı o da aynı civarda yakıyordu. Dizellerini kullandım multijet 1.3 motor 20 kuruş filan yakıyordu onlarda