Hocam vallahi şu anda peugeout 106 aldım yakıt olarakda gayet memnunum aktif olarak kullanıyorum bir sorun çıkarmadı henüz elbette ki çıkarmasını bekliyorum bi kötü yani ufak ve yere yakın olması sanırım şu anda
Hocam 12 milyar şahine kartal'a vereceğime güzel bir bisiklet alırım daha güvenli

, şekil olarakta hiç hoşuma gitmiyor büyük konuşmak gibi olmasın ama bedava verseler yine kullanmak istemem
106 nun direksiyonu hidrolikmi
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi