sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam teşekkür ettim paylaşımınız için ama lada markasına pek ısınamıyorum ben nedense özellik olarak gayet güzel ama şekil olarak pek hoşuma gitmiyor bilemedim aklımda opel corsa var yüksek model bi corsa yada citroen c3 falan var belkide bunu satıp motor bile alabilirim trafikte çok İstanbul'da
ladaya ısınmanız için binip tadını almanız lazım şekil olarak tabi eski kasa aaçlara benziyor ama fiyatına göre konforu ve sorunsuzlugu tatmin edici.. Tabi kendi kararınız istediginiz araçlara binip test edin içinize sinerse alın derim.