sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptırdım hocam sigortayı 730 TL'ye yaptırdım ama 1.000 tl istedi çoğu firma.



Allah razı olsun hocam Allah size daha iyilerini versin ilk arabam olduğu için pek önemsemedim ayağımı yerden kessin az yaksın mantığı ile aldım aslında arabaya pek ihtiyacım yok ama heves işte birazda 94 model benden 1 yaş ufak ama motoru falan temiz araba'da temiz kullanılmış ama konfor yok işte yolda giderken hiç güven vermiyor 8.500 TL'ye aldım kısa bi süre sonra değiştirebilme şansım var duruma göre bakacağım inşallah zaten elimde de kalabilir
Biraz pahalı almissiniz ama temizse 3 e 5 e bakmayin derim. Sigorta olayida bazi firmalar eski araclara vermek istemiyor. Ama teklif vermek zorundalar Oyuzden 1000in uzerinde teklif veriyorlar

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi