• 29-09-2015, 18:12:44
    #37
    mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir icra memuru olarak polislerden nefret ediyorum, ceplerini doldurmadan sağolsunlar hiçbir haciz mahaline geldikleri yok, bi de baştan pazarlık yaparlar XXX TL diye, yoksa bir Allah'ın kulunu göndermezler, yiyici hepsi. (Babam emekli polis memurudur.)
    Cevap vermeye deÄŸmezsiniz.

    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakların elinden alınması konusunda katılıyorum arkadaşlar gerçekten çok üzücü birşey emek vermek ve emeğinin karşılığını alamamayı en iyi bilenlerden biriyim. Çok geçmiş olsun diyorum.

    Bir yandanda içim bu saçma okulun kapatılmasına sevinmiyor değil. 4 sene okuyup tek yıldızı takarak 30 senelik tecrubeli memur abileri ezmek bir çok komisere zevk veriyordu.

    Öyleki akademiden bir çok mezun olan komiser yardımcısı, Polis okulları, Polis evleri, Daire başkanlıkları gibi torpilli yerlerde eli yağdan baldan çıkmadan çatır çatır rütbe atlatılıyordu. Sokak görmemiş bu çatır çatır rütbe atlayan amir rütbesindeki polisler, oturdukları yerden maaşları 2 ye 3 e katlanırken. Onca cefayı çeken yarını gecesi gündüzü olmayan polis memurları haklarını alamıyordu.

    Bu ülkeye hizmet eden herkes birgün karşılığını alacaktır. ALLAH büyüktür.

    Ne demiş Gazi Mustafa Kemal , Vatanını en çok seven işini en iyi yapandır.
    Her akademili böyle değildir. Aksine görüştüğüm birçok polisten duyduklarım memurluktan amirliğe geçen polislerin daha otoriter ve sıkıntı veren insanlar oldukları akademi mezunlarının ise daha yumuşak davrandıkları oldu.

    Sistemde bir problem varsa değiştirilebilir ancak bu insanların hayatları karartılarak olmamalı.
  • 29-09-2015, 18:25:54
    #38
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap vermeye deÄŸmezsiniz.



    Her akademili böyle değildir. Aksine görüştüğüm birçok polisten duyduklarım memurluktan amirliğe geçen polislerin daha otoriter ve sıkıntı veren insanlar oldukları akademi mezunlarının ise daha yumuşak davrandıkları oldu.

    Sistemde bir problem varsa değiştirilebilir ancak bu insanların hayatları karartılarak olmamalı.
    Tanıdığım yüzlerce polis var gerek amir gerek müdür. Teşkilat ile iç içeyim.
    Lakin bine yakın 1. sınıf emniyet müdürü yatarak maaş almakta boşta olduğundan. Biz bunlara banka memuru diyoruz.
  • 29-09-2015, 19:05:16
    #39
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıdığım yüzlerce polis var gerek amir gerek müdür. Teşkilat ile iç içeyim.
    Lakin bine yakın 1. sınıf emniyet müdürü yatarak maaş almakta boşta olduğundan. Biz bunlara banka memuru diyoruz.
    İyide emniyet müdürü bankamatik memuru diye okuyan öğrencileri okuldan atıp öğrencileriortada mı bıraksınlar?Düşündüğünüz çözüm buysa tartışamayalım
  • 29-09-2015, 19:07:34
    #40
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide emniyet müdürü bankamatik memuru diye okuyan öğrencileri okuldan atıp öğrencileriortada mı bıraksınlar?Düşündüğünüz çözüm buysa tartışamayalım
    Güzel kardeşim haklarının yendiğini bende söylüyorum. Kazanılmış hak sonuçta. Emek var işin içinde o konuda sıkıntı yok.

    Lakin çoktan kapatılması lazımdı öğrencilerin tamamının mezun edilip bunu demek istiyorum.
  • 29-09-2015, 19:11:40
    #41
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim haklarının yendiğini bende söylüyorum. Kazanılmış hak sonuçta. Emek var işin içinde o konuda sıkıntı yok.

    Lakin çoktan kapatılması lazımdı öğrencilerin tamamının mezun edilip bunu demek istiyorum.
    Hocam inanın akademililer de zaten bu çarpık sistemi eleştiriyor. Bizde bu konuda hemfikiriz zaten.
  • 29-09-2015, 20:38:00
    #42
    @Vakana ve @nerazzurri emniyette teknisyen yardımcısı olarak işe başlıcam fakat sizden duyduklarıma göre oldukça zor bir iş olacak?
  • 02-02-2016, 13:39:42
    #43
    Selamlar Dostlar,


    Gelişme oldukça bilgi vereceğim demiştim daha önce. Danıştay'a açtığımız davalar, tüm kazanılmış hak ve Anayasa'nın birçok dayanak maddesine rağmen bir bir red şekilde sonuçlandırılıyor.

    Red alan arkadaşların hepsi Anayasa Mahkemesinin yolunu tutmaya başladı. Onlardan birisi de benim. Muhalafet konuyu zaten daha önce AYM'ye taşımıştı ancak geçtiğimiz yıl nisan ayından beri hala bir karar çıkmadı.

    Anayasa Mahkemesinden de lehimize bir karar çıkmazsa durumu AİHM'e taşıyacağız.

    Ayrıca PMYO'larda mezuniyet sonrası mülakat ile memurlukları ellerinden alınan memur adayı arkadaşlarda durumu yargıya taşıdı fakat onlardan da bir sonuç çıkmadı hala.

    Bilginize.