İyide emniyet müdürü bankamatik memuru diye okuyan öğrencileri okuldan atıp öğrencileriortada mı bıraksınlar?Düşündüğünüz çözüm buysa tartışamayalım
Güzel kardeşim haklarının yendiğini bende söylüyorum. Kazanılmış hak sonuçta. Emek var işin içinde o konuda sıkıntı yok.
Lakin çoktan kapatılması lazımdı öğrencilerin tamamının mezun edilip bunu demek istiyorum.