Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide emniyet müdürü bankamatik memuru diye okuyan öğrencileri okuldan atıp öğrencileriortada mı bıraksınlar?Düşündüğünüz çözüm buysa tartışamayalım
Güzel kardeşim haklarının yendiğini bende söylüyorum. Kazanılmış hak sonuçta. Emek var işin içinde o konuda sıkıntı yok.

Lakin çoktan kapatılması lazımdı öğrencilerin tamamının mezun edilip bunu demek istiyorum.