nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanıdığım yüzlerce polis var gerek amir gerek müdür. Teşkilat ile iç içeyim.
Lakin bine yakın 1. sınıf emniyet müdürü yatarak maaş almakta boşta olduğundan. Biz bunlara banka memuru diyoruz.
İyide emniyet müdürü bankamatik memuru diye okuyan öğrencileri okuldan atıp öğrencileriortada mı bıraksınlar?Düşündüğünüz çözüm buysa tartışamayalım