Cevap vermeye değmezsiniz.
Her akademili böyle değildir. Aksine görüştüğüm birçok polisten duyduklarım memurluktan amirliğe geçen polislerin daha otoriter ve sıkıntı veren insanlar oldukları akademi mezunlarının ise daha yumuşak davrandıkları oldu.
Sistemde bir problem varsa değiştirilebilir ancak bu insanların hayatları karartılarak olmamalı.
Tanıdığım yüzlerce polis var gerek amir gerek müdür. Teşkilat ile iç içeyim.
Lakin bine yakın 1. sınıf emniyet müdürü yatarak maaş almakta boşta olduğundan. Biz bunlara banka memuru diyoruz.