Selamlar Dostlar,


Gelişme oldukça bilgi vereceğim demiştim daha önce. Danıştay'a açtığımız davalar, tüm kazanılmış hak ve Anayasa'nın birçok dayanak maddesine rağmen bir bir red şekilde sonuçlandırılıyor.

Red alan arkadaşların hepsi Anayasa Mahkemesinin yolunu tutmaya başladı. Onlardan birisi de benim. Muhalafet konuyu zaten daha önce AYM'ye taşımıştı ancak geçtiğimiz yıl nisan ayından beri hala bir karar çıkmadı.

Anayasa Mahkemesinden de lehimize bir karar çıkmazsa durumu AİHM'e taşıyacağız.

Ayrıca PMYO'larda mezuniyet sonrası mülakat ile memurlukları ellerinden alınan memur adayı arkadaşlarda durumu yargıya taşıdı fakat onlardan da bir sonuç çıkmadı hala.

Bilginize.