Güzel kardeşim haklarının yendiğini bende söylüyorum. Kazanılmış hak sonuçta. Emek var işin içinde o konuda sıkıntı yok.
Lakin çoktan kapatılması lazımdı öğrencilerin tamamının mezun edilip bunu demek istiyorum.
Hocam inanın akademililer de zaten bu çarpık sistemi eleştiriyor. Bizde bu konuda hemfikiriz zaten.