• 05-05-2015, 23:45:27
    #10
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 3 milyon sipariş alıyormuş yemek sepeti, aldığı her siparişten restoranlardan 1TL komisyon alsa aylık 3 milyon gelirli bi proje ortadaki düşünün.

    Bir arkadaşta milleti fast food'a alıştırdı demişte yemek sepetinin bünyesinde adana kebapcısından tut çorbacısına kadar var ne fast foodu evde yapıp yiyemeyenler için nimetti orası yani tık tık seçiyosun evine geliyor.
    Restoranlardan yüzde usulü komisyon alıyor, ve bu komisyon %10.
    Bir de günlük her restorandan standart 4 TL ücret alıyor, eğer belirli bir siparişi tamamlayabilirlerse bu sabit ücretten vazgeçiyor.
    Yani minimum %10 kazanıyor her siparişten. Ne kadar kar ettiğini tahmin etmek zor olmasa gerek. Ucuza gitmiş bence.
  • 05-05-2015, 23:46:42
    #11
    MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Restoranlardan yüzde usulü komisyon alıyor, ve bu komisyon %10.
    Bir de günlük her restorandan standart 4 TL ücret alıyor, eğer belirli bir siparişi tamamlayabilirlerse bu sabit ücretten vazgeçiyor.
    Yani minimum %10 kazanıyor her siparişten. Ne kadar kar ettiğini tahmin etmek zor olmasa gerek. Ucuza gitmiş bence.
    Eğer öyleyse daha yüksek kazanç işte aylık, ben minimum 1tl diyerek düz hesap yapmıştım. Heyt bee.
  • 05-05-2015, 23:47:07
    #12
    sizde burada script yazın , adsense kasın .hıhhhhhhhhhhh
  • 06-05-2015, 01:01:57
    #13
    millet nasıl para kazanıyor anlamıyorum 10 yıldır bu işteyim adam akıllı cebime para girdiği yok
  • 05-08-2015, 00:50:45
    #14
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 Eylül 2012'deki habere göre önceki yıl(2011) 130 milyon lira ciro yapmışlar. ürün satmadıkları için cirodaki kar önemli bir bölümü oluşturuyordur. böyle bakılırsa, kazancıyla orantılı bir fiyata satılmış.

    70-80 milyon kazanıyor dense, 7-8 yıllık karına satılmış. sanırım mobil piyasa düşünülerek pazardan çekilme amacı taşıyor satış.
    Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

    Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
  • 05-08-2015, 01:43:30
    #15
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

    Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
    Sipariş başına hiç para verdigimi hatırlamıyorum normal yemek ücretini ödüyoruz. Arkadaşımada sordum oda aynı şekilde cevap verdi
  • 05-08-2015, 11:44:05
    #16
    Fiyat farkı ortada.

  • 05-08-2015, 15:31:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

    Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
    130 milyon ciro burada yazıyor: http://webrazzi.com/2012/09/17/yemek...m-canli-yayin/
  • 05-08-2015, 15:44:36
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 Eylül 2012'deki habere göre önceki yıl(2011) 130 milyon lira ciro yapmışlar. ürün satmadıkları için cirodaki kar önemli bir bölümü oluşturuyordur. böyle bakılırsa, kazancıyla orantılı bir fiyata satılmış.

    70-80 milyon kazanıyor dense, 7-8 yıllık karına satılmış. sanırım mobil piyasa düşünülerek pazardan çekilme amacı taşıyor satış.
    O yıllarda ve sonrasında yurtdışına ayağı da güçlendi hocam sonrasında yurtdışına açılması daha çok büyümesine ve karlılığa sebep oldu ünv tezimde yemek sepetini çok iyi incelemiştim rusya yaptıkları iç çamaşırlı kadın reklamına kadar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:44:36 -->-> Daha önceki mesaj 15:42:24 --

    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

    Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
    sipariş başı müşteriden komisyon almıyor yemek sepeti anlaştığı firmanın aldığı sipariş üzerinden %10 v.b anlaşmalar mevcut. yanı siz 30tl pizza söylediğinizde 3 tlsi yemek sepetine gidiyor sanırım farklı bir şey ile karıştırdınız hocam