TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
17 Eylül 2012'deki habere göre önceki yıl(2011) 130 milyon lira ciro yapmışlar. ürün satmadıkları için cirodaki kar önemli bir bölümü oluşturuyordur. böyle bakılırsa, kazancıyla orantılı bir fiyata satılmış.

70-80 milyon kazanıyor dense, 7-8 yıllık karına satılmış. sanırım mobil piyasa düşünülerek pazardan çekilme amacı taşıyor satış.
Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.