17 Eylül 2012'deki habere göre önceki yıl(2011) 130 milyon lira ciro yapmışlar. ürün satmadıkları için cirodaki kar önemli bir bölümü oluşturuyordur. böyle bakılırsa, kazancıyla orantılı bir fiyata satılmış.
70-80 milyon kazanıyor dense, 7-8 yıllık karına satılmış. sanırım mobil piyasa düşünülerek pazardan çekilme amacı taşıyor satış.
Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --
Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.