Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --
Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
Sipariş başına hiç para verdigimi hatırlamıyorum normal yemek ücretini ödüyoruz. Arkadaşımada sordum oda aynı şekilde cevap verdi