Restoranlardan yüzde usulü komisyon alıyor, ve bu komisyon %10.
Bir de günlük her restorandan standart 4 TL ücret alıyor, eğer belirli bir siparişi tamamlayabilirlerse bu sabit ücretten vazgeçiyor.
Yani minimum %10 kazanıyor her siparişten. Ne kadar kar ettiğini tahmin etmek zor olmasa gerek. Ucuza gitmiş bence.
Eğer öyleyse daha yüksek kazanç işte aylık, ben minimum 1tl diyerek düz hesap yapmıştım. Heyt bee.