Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 3 milyon sipariş alıyormuş yemek sepeti, aldığı her siparişten restoranlardan 1TL komisyon alsa aylık 3 milyon gelirli bi proje ortadaki düşünün.

Bir arkadaşta milleti fast food'a alıştırdı demişte yemek sepetinin bünyesinde adana kebapcısından tut çorbacısına kadar var ne fast foodu evde yapıp yiyemeyenler için nimetti orası yani tık tık seçiyosun evine geliyor.
Restoranlardan yüzde usulü komisyon alıyor, ve bu komisyon %10.
Bir de günlük her restorandan standart 4 TL ücret alıyor, eğer belirli bir siparişi tamamlayabilirlerse bu sabit ücretten vazgeçiyor.
Yani minimum %10 kazanıyor her siparişten. Ne kadar kar ettiğini tahmin etmek zor olmasa gerek. Ucuza gitmiş bence.