dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerde yazıyor bu ? Günde 40.000 sipariş geçiyormuş. 1 tl komisyon olsa ayda 1 trilyon ve yılda 12 trilyon kazanır. Benim anlamadığım bu kadar parayı nasıl kazanıyor?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:33 --

Benim arkadaşta üye, sipariş başı 1 tl ödüyordu. Başka para da vermiyordu.
130 milyon ciro burada yazıyor: http://webrazzi.com/2012/09/17/yemek...m-canli-yayin/