• 18-03-2015, 17:25:31
    #19
    Kurumsal PLUS
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hocam r10 böyle bide burayı düşünün Yanlış bilgi alıp ne demek abide kapalı deyip gelen bir sürü kişi var.Forumda @yaramazca serkan abi paylaşmıs sabah en son böyleydi iskele https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...32e6ffa418e678 şimdi bunun en az x10 katı vardır.Gelmek isteyenler lütfen 18 Martta gelmeyin.

    Bu Fotografta bugünden Yasak vs. yok

    Yorumun için teşekkür ederim . Memlekete artık işlerim yüzünden sadece yazları gelebiliyorum(istisnai durumlar dışında).
    Şimdi orada olmak vardı .
  • 18-03-2015, 17:37:56
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google kullanmayacağım artık bu günü nasıl unuturlar helal olsun yandex
  • 18-03-2015, 19:58:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halka kapalı dediğiniz yollar tek şerit ve otobüslerin oraya dolması ile oradaki trafiği düşünemiyorum,Yani yaptıkları şey anormal birşey değil.Keyfiye yapılan birşey oldugunu sanmıyorum.
    İstediğiniz zaman oraya gidebilirsiniz.
    yıl olmuş 2015 "otobüs yolları kapatır" diye önlem olarak yolu kapatan kaç ülke kaldı yav.


    Abuk sabuk yerlere yol yapılıyor , bir milletin kaderinin yazıldığı yere 2 şerit yol yapmaya bahane buluyorlar.

    Bilmeyenlere söyleyeyim o bölgeye gezmeye gelen turistler ülkenin adını "oped" sanacak , tüm mekanları , otelleri , restoranları , tabakları bardakları vs. tüm materyalleri oped yapmış/vermiş. Her yerde logosu var. Koca devletin yapamadığı yatırımı bir akaryakıt firması yapmış.



    Neyse ; insanlar gidemiyor diye veryansın etmekte sonuna kadar haklı , otobüsler yolu kapatıyor diye bahane olmaz. Güldürmeyin insanları.
  • 18-03-2015, 20:28:03
    #22
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl olmuş 2015 "otobüs yolları kapatır" diye önlem olarak yolu kapatan kaç ülke kaldı yav.


    Abuk sabuk yerlere yol yapılıyor , bir milletin kaderinin yazıldığı yere 2 şerit yol yapmaya bahane buluyorlar.

    Bilmeyenlere söyleyeyim o bölgeye gezmeye gelen turistler ülkenin adını "oped" sanacak , tüm mekanları , otelleri , restoranları , tabakları bardakları vs. tüm materyalleri oped yapmış/vermiş. Her yerde logosu var. Koca devletin yapamadığı yatırımı bir akaryakıt firması yapmış.



    Neyse ; insanlar gidemiyor diye veryansın etmekte sonuna kadar haklı , otobüsler yolu kapatıyor diye bahane olmaz. Güldürmeyin insanları.
    Opet'in amacıda farklı zaten.Yanlış şeylere kafayı takmışsınız.
    O bölgelerde imar yoktur. Yapı yaptırmazlar.Ayrıca yol yapmak içinde yol kenarındaki toplarları almaları gerekirki buda oranın doğallığını bozar..
    Gitmek için bahane aramayın,Orası hergün açık,Biz nasıl normal zamanlarda gidiyorsak sizle öyle gidin.
  • 18-03-2015, 20:40:11
    #23
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opet'in amacıda farklı zaten.Yanlış şeylere kafayı takmışsınız.
    O bölgelerde imar yoktur. Yapı yaptırmazlar.Ayrıca yol yapmak içinde yol kenarındaki toplarları almaları gerekirki buda oranın doğallığını bozar..
    Gitmek için bahane aramayın,Orası hergün açık,Biz nasıl normal zamanlarda gidiyorsak sizle öyle gidin.
    Çanakkaleyi sadece 18 Martta hatırlamak bence asıl tartışmamız gereken durum.Sonuçta 19 Martta da orası bizim toprağımız.Önce kendimize çeki düzen vermeliyiz.
  • 18-03-2015, 20:43:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opet'in amacıda farklı zaten.Yanlış şeylere kafayı takmışsınız.
    O bölgelerde imar yoktur. Yapı yaptırmazlar.Ayrıca yol yapmak içinde yol kenarındaki toplarları almaları gerekirki buda oranın doğallığını bozar..
    Gitmek için bahane aramayın,Orası hergün açık,Biz nasıl normal zamanlarda gidiyorsak sizle öyle gidin.
    her zaman gidilir , özel günlerin amacıda , özel günlerde ziyaret edilmesidir.

    Her zaman gidilebiliyorsa neden anma törenleri yapılıyor.

    Ben çok defa gittim , çanakkaleye. Belediyenin ve bakanlığın işine gelen yerlere ne güzel imar izini verilmiş , iş vatandaşa gelince sit alanı diye uyduruyorlar.

    Komik bahaneler ile kendinizi avutmayın. Dünyanın sayılı tarihi eserleri o bölgede. 2.Dünya savaşında bile olmayan batıklar var boğazda.
    8 tane büyük zırhlı gemi var.Sit alanı , milli park diye dalış turizmini engelliyorlar. Bir normandiya veya stalingrad çanakkalenin yarısı etmez.

    Yol olayı bence ayrı bi kepazelik. İyiki asfalt dökmüşler. Onuda yapmayabilirlerdi

    Neyse , özetle bunu okuyan arkadaşlara , gidin görün çok güzel ve etkileyici bi yer.Varsa torpiliniz izin alıp tüplü dalış yapın boğaza. Dünyada görüp görebileceğiniz en büyük ve harika batıkları göreceksiniz. Karası ayrı güzel sualtı ayrı güzel yani
  • 18-03-2015, 20:43:59
    #25
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkaleyi sadece 18 Martta hatırlamak bence asıl tartışmamız gereken durum.Sonuçta 19 Martta da orası bizim toprağımız.Önce kendimize çeki düzen vermeliyiz.
    Bunu üstteki arkadaşa yazmanız gerekir
  • 18-03-2015, 20:50:08
    #26
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu üstteki arkadaşa yazmanız gerekir
    Tartışma çıkarmak ister gibi görünmemek için sizi alıntıladım.Yorumum yıkıcı değil yapıcıdır.Fakat bunu her zaman anlatamıyoruz.Yanlış anlaşılmasın Yoksa yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum.
  • 18-03-2015, 20:55:29
    #27
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl olmuş 2015 "otobüs yolları kapatır" diye önlem olarak yolu kapatan kaç ülke kaldı yav.


    Abuk sabuk yerlere yol yapılıyor , bir milletin kaderinin yazıldığı yere 2 şerit yol yapmaya bahane buluyorlar.

    Bilmeyenlere söyleyeyim o bölgeye gezmeye gelen turistler ülkenin adını "oped" sanacak , tüm mekanları , otelleri , restoranları , tabakları bardakları vs. tüm materyalleri oped yapmış/vermiş. Her yerde logosu var. Koca devletin yapamadığı yatırımı bir akaryakıt firması yapmış.



    Neyse ; insanlar gidemiyor diye veryansın etmekte sonuna kadar haklı , otobüsler yolu kapatıyor diye bahane olmaz. Güldürmeyin insanları.

    Hocam Burası sizin lüks avmlerinize benzemez buraya ziyaret için belki bugün 1000 otobüs geldi dikkatinizi çekerim otobüs diyorum araba demiyorum buranın cografyasını bilmeden evinizden yazmanıza sinir olmaya başlıyorum artık burası yarımada ve Milli park bölgesi buraya tek bir çivi çakmak için bile izin almak gerekiyor siz çift şeritli yoldan bahsetmissiniz.Bugün ki düzenleme bence gayet güzeldi zaten sadece 2 saat kadar yollar kapalı kaldı.Opet olayına gelince evet opet buraya yatırım yapıyor ve bir çok kişiye burada iş kapısı açıyor anlamadığım şey bundan neden bu kadar rahatsız oldunuz.
    Örneğin opet bigalı köyünü bu hale getirdi



    Buda eski hali



    Eğer ki bir gün Çanakkaleye gelmeyi düşünürseniz sizi ben gezdirmek isterim.O zaman daha iyi anlıcaksınız beni.

    İyi Forumlar