• 18-03-2015, 09:57:18
    #1
    Yandex, 18 Mart Çanakkale zaferine özel harika bir çalışmaya imza atmış.

    http://www.yandex.com.tr/
  • 18-03-2015, 11:03:24
    #2
    Yazacak çok şey varda kendimi zor tutuyorum....

    Çanakkale'de 100. yıl ayıbı; Törenler halka kapatıldı

    http://www.zaman.com.tr/gundem_canak...i_2283984.html
  • 18-03-2015, 11:12:59
    #3
    Çok güzel bi çalışma olmuş izin bile almışlar Anıtkabir'den
  • 18-03-2015, 11:15:22
    #4
    Google utansın ne diyeyim.
  • 18-03-2015, 11:32:17
    #5
    Google' den önce utanması gereken yöneticiler (!) var.
  • 18-03-2015, 14:56:56
    #6
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google' den önce utanması gereken yöneticiler (!) var.
    Hocam buraları bilmeyip evinizden konuşuyorsunuz Sadece tören zamanı yollar kapalı oda isabetli bir karar olmuş buralarda otoban vs. yok ve kocaman otobüsler yolları kapatıyorlar hem bekleyenler için sıkıntı oluyor hemde törene katılmak için gelenlere.Siz bu saatte sehitliklere gitseniz kimse size dur demez.Ama yoğunluktan yine gidemezsiniz buna çözümde yok burası yarımada Milli park sınırları içerisinde olan yere 1 tane çivi çakmak için bile izin almanız gerekiyor.

    Çok Gelmek istiyorsanız buraya 19-20 mart ve diğer günleri tercih edin.
  • 18-03-2015, 15:08:56
    #7
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buraları bilmeyip evinizden konuşuyorsunuz Sadece tören zamanı yollar kapalı oda isabetli bir karar olmuş buralarda otoban vs. yok ve kocaman otobüsler yolları kapatıyorlar hem bekleyenler için sıkıntı oluyor hemde törene katılmak için gelenlere.Siz bu saatte sehitliklere gitseniz kimse size dur demez.Ama yoğunluktan yine gidemezsiniz buna çözümde yok burası yarımada Milli park sınırları içerisinde olan yere 1 tane çivi çakmak için bile izin almanız gerekiyor.

    Çok Gelmek istiyorsanız buraya 19-20 mart ve diğer günleri tercih edin.
    Hafta sonu araçla İstanbul'dan gelmeyi planlıyorum. En kısa sürede ulaşımı nasıl sağlarım oraya? (Arabalı vapur, aktarma, arabasız da olur.)
  • 18-03-2015, 15:23:06
    #8
    On numara görsel olmuş ancak



    Bu kadar mı küçüksünüz arkadaş
  • 18-03-2015, 15:36:07
    #9
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buraları bilmeyip evinizden konuşuyorsunuz Sadece tören zamanı yollar kapalı oda isabetli bir karar olmuş buralarda otoban vs. yok ve kocaman otobüsler yolları kapatıyorlar hem bekleyenler için sıkıntı oluyor hemde törene katılmak için gelenlere.Siz bu saatte sehitliklere gitseniz kimse size dur demez.Ama yoğunluktan yine gidemezsiniz buna çözümde yok burası yarımada Milli park sınırları içerisinde olan yere 1 tane çivi çakmak için bile izin almanız gerekiyor.

    Çok Gelmek istiyorsanız buraya 19-20 mart ve diğer günleri tercih edin.
    Sayın (!) yöneticilerimiz dediğinizi seçim zamanın mitinğlerdede yapsalar güzel olurdu sanırım. Haksızmıyım ?