• 18-03-2015, 15:56:20
    #10
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın (!) yöneticilerimiz dediğinizi seçim zamanın mitinğlerdede yapsalar güzel olurdu sanırım. Haksızmıyım ?
    Haksızsın, Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın, Boş boş laf ortaya atmayın,Çok görmek istiyorsanız dünya kadar zamanınız var gidip görün..
  • 18-03-2015, 16:18:57
    #11
    Doğmamış evlatlarının istikbali için canından vazgeçenlerin destanı.
    Ruhları şad olsun.
  • 18-03-2015, 16:43:12
    #12
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızsın, Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın, Boş boş laf ortaya atmayın,Çok görmek istiyorsanız dünya kadar zamanınız var gidip görün..
    Asabiyetinizin sebebi nedir ?
  • 18-03-2015, 16:43:55
    #13
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın (!) yöneticilerimiz dediğinizi seçim zamanın mitinğlerdede yapsalar güzel olurdu sanırım. Haksızmıyım ?
    Haksızsınız hocam bu toprakların her yeri şehit kanıyla sulanmış altında binlerce şehit yatıyor.ben bu bölgenin betonlaşmasına karşıyım.Yaptıkları her müze bana şehitlerimizin üstüne yapılan bir ticarethane gibi görmeme sebep oluyor.buda zannedersem küçüklüğümde toprağı biraz kazdığımızda çıkan kemikleri görüp duygulandığımdan kalan birşey.Bu olay böyle uzar gider.Her zaman dedim yinede diyorum.Çanakkale savaşı 1 günlük savaş değildi.18 Mart 19 Marttan çokta farklı değil sadece anma günü olarak 18 mart tercih ettiler.Bu arada bu kadar anlamlı bir güne seçim zamanını karıştırdığınıza inanamıyorum.
  • 18-03-2015, 16:46:36
    #14
    Bu kadar anlamlı güne seçimi karıştırmadım, sadece bugün konulan yasağa tepki verdim. Sanırım yanlış anlaşıldı.
  • 18-03-2015, 16:57:46
    #15
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar anlamlı güne seçimi karıştırmadım, sadece bugün konulan yasağa tepki verdim. Sanırım yanlış anlaşıldı.
    Şuan yasak yok hocam yasak dediğiniz tören süresince yolları kapattılar oda toplasanız 2 saat yapmaz.Tavsiyem haber kaynağınızı değiştirmeniz doğru bilgi vermiyor çünkü.İyi Forumlar.
  • 18-03-2015, 17:03:11
    #16
    Kurumsal PLUS
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yasak yok hocam yasak dediğiniz tören süresince yolları kapattılar oda toplasanız 2 saat yapmaz.Tavsiyem haber kaynağınızı değiştirmeniz doğru bilgi vermiyor çünkü.İyi Forumlar.
    Memleketimden Çanakkalemden kardeşimin olaya müdahil olması Sen olaya birinci gözden dahil olmayaydan burası ateş yerinde dönerdi .
  • 18-03-2015, 17:11:44
    #17
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketimden Çanakkalemden kardeşimin olaya müdahil olması Sen olaya birinci gözden dahil olmayaydan burası ateş yerinde dönerdi .
    Öyle hocam r10 böyle bide burayı düşünün Yanlış bilgi alıp ne demek abide kapalı deyip gelen bir sürü kişi var.Forumda @yaramazca serkan abi paylaşmıs sabah en son böyleydi iskele https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...32e6ffa418e678 şimdi bunun en az x10 katı vardır.Gelmek isteyenler lütfen 18 Martta gelmeyin.

    Bu Fotografta bugünden Yasak vs. yok

  • 18-03-2015, 17:13:45
    #18
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asabiyetinizin sebebi nedir ?
    Halka kapalı dediğiniz yollar tek şerit ve otobüslerin oraya dolması ile oradaki trafiği düşünemiyorum,Yani yaptıkları şey anormal birşey değil.Keyfiye yapılan birşey oldugunu sanmıyorum.
    İstediğiniz zaman oraya gidebilirsiniz.