Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın (!) yöneticilerimiz dediğinizi seçim zamanın mitinğlerdede yapsalar güzel olurdu sanırım. Haksızmıyım ?
Haksızsın, Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın, Boş boş laf ortaya atmayın,Çok görmek istiyorsanız dünya kadar zamanınız var gidip görün..