Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asabiyetinizin sebebi nedir ?
Halka kapalı dediğiniz yollar tek şerit ve otobüslerin oraya dolması ile oradaki trafiği düşünemiyorum,Yani yaptıkları şey anormal birşey değil.Keyfiye yapılan birşey oldugunu sanmıyorum.
İstediğiniz zaman oraya gidebilirsiniz.