Sayın (!) yöneticilerimiz dediğinizi seçim zamanın mitinğlerdede yapsalar güzel olurdu sanırım. Haksızmıyım ?
Haksızsınız hocam bu toprakların her yeri şehit kanıyla sulanmış altında binlerce şehit yatıyor.ben bu bölgenin betonlaşmasına karşıyım.Yaptıkları her müze bana şehitlerimizin üstüne yapılan bir ticarethane gibi görmeme sebep oluyor.buda zannedersem küçüklüğümde toprağı biraz kazdığımızda çıkan kemikleri görüp duygulandığımdan kalan birşey.Bu olay böyle uzar gider.Her zaman dedim yinede diyorum.Çanakkale savaşı 1 günlük savaş değildi.18 Mart 19 Marttan çokta farklı değil sadece anma günü olarak 18 mart tercih ettiler.Bu arada bu kadar anlamlı bir güne seçim zamanını karıştırdığınıza inanamıyorum.