kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opet'in amacıda farklı zaten.Yanlış şeylere kafayı takmışsınız.
O bölgelerde imar yoktur. Yapı yaptırmazlar.Ayrıca yol yapmak içinde yol kenarındaki toplarları almaları gerekirki buda oranın doğallığını bozar..
Gitmek için bahane aramayın,Orası hergün açık,Biz nasıl normal zamanlarda gidiyorsak sizle öyle gidin.
Çanakkaleyi sadece 18 Martta hatırlamak bence asıl tartışmamız gereken durum.Sonuçta 19 Martta da orası bizim toprağımız.Önce kendimize çeki düzen vermeliyiz.