sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çanakkaleyi sadece 18 Martta hatırlamak bence asıl tartışmamız gereken durum.Sonuçta 19 Martta da orası bizim toprağımız.Önce kendimize çeki düzen vermeliyiz.
Bunu üstteki arkadaşa yazmanız gerekir