Öyle hocam r10 böyle bide burayı düşünün

Yanlış bilgi alıp ne demek abide kapalı deyip gelen bir sürü kişi var.Forumda @yaramazca serkan abi paylaşmıs sabah en son böyleydi iskele
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...32e6ffa418e678 şimdi bunun en az x10 katı vardır.Gelmek isteyenler lütfen 18 Martta gelmeyin.
Bu Fotografta bugünden Yasak vs. yok
Yorumun için teşekkür ederim

. Memlekete artık işlerim yüzünden sadece yazları gelebiliyorum(istisnai durumlar dışında).
Şimdi orada olmak vardı

.