Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle hocam r10 böyle bide burayı düşünün Yanlış bilgi alıp ne demek abide kapalı deyip gelen bir sürü kişi var.Forumda @yaramazca serkan abi paylaşmıs sabah en son böyleydi iskele https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...32e6ffa418e678 şimdi bunun en az x10 katı vardır.Gelmek isteyenler lütfen 18 Martta gelmeyin.

Bu Fotografta bugünden Yasak vs. yok

Yorumun için teşekkür ederim . Memlekete artık işlerim yüzünden sadece yazları gelebiliyorum(istisnai durumlar dışında).
Şimdi orada olmak vardı .