Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yandex'ten 18 Mart'a özel mükemmel bir çalışma
30
●1.609
- 18-03-2015, 15:56:20Haksızsın, Bilmediğiniz konularda yorum yapmayın, Boş boş laf ortaya atmayın,Çok görmek istiyorsanız dünya kadar zamanınız var gidip görün..
- 18-03-2015, 16:43:12Asabiyetinizin sebebi nedir ?kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 16:43:55Haksızsınız hocam bu toprakların her yeri şehit kanıyla sulanmış altında binlerce şehit yatıyor.ben bu bölgenin betonlaşmasına karşıyım.Yaptıkları her müze bana şehitlerimizin üstüne yapılan bir ticarethane gibi görmeme sebep oluyor.buda zannedersem küçüklüğümde toprağı biraz kazdığımızda çıkan kemikleri görüp duygulandığımdan kalan birşey.Bu olay böyle uzar gider.Her zaman dedim yinede diyorum.Çanakkale savaşı 1 günlük savaş değildi.18 Mart 19 Marttan çokta farklı değil sadece anma günü olarak 18 mart tercih ettiler.Bu arada bu kadar anlamlı bir güne seçim zamanını karıştırdığınıza inanamıyorum.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 16:46:36Bu kadar anlamlı güne seçimi karıştırmadım, sadece bugün konulan yasağa tepki verdim. Sanırım yanlış anlaşıldı.
- 18-03-2015, 16:57:46Şuan yasak yok hocam yasak dediğiniz tören süresince yolları kapattılar oda toplasanız 2 saat yapmaz.Tavsiyem haber kaynağınızı değiştirmeniz doğru bilgi vermiyor çünkü.İyi Forumlar.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 17:03:11Memleketimden Çanakkalemden kardeşimin olaya müdahil olmasıMetin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen olaya birinci gözden dahil olmayaydan burası ateş yerinde dönerdi
.
- 18-03-2015, 17:11:44Öyle hocam r10 böyle bide burayı düşününevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilgi alıp ne demek abide kapalı deyip gelen bir sürü kişi var.Forumda @yaramazca serkan abi paylaşmıs sabah en son böyleydi iskele https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...32e6ffa418e678 şimdi bunun en az x10 katı vardır.Gelmek isteyenler lütfen 18 Martta gelmeyin.
Bu Fotografta bugünden Yasak vs. yok
- 18-03-2015, 17:13:45Halka kapalı dediğiniz yollar tek şerit ve otobüslerin oraya dolması ile oradaki trafiği düşünemiyorum,Yani yaptıkları şey anormal birşey değil.Keyfiye yapılan birşey oldugunu sanmıyorum.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz zaman oraya gidebilirsiniz.

Sen olaya birinci gözden dahil olmayaydan burası ateş yerinde dönerdi
.