Evet doğru duydunuz. Kaçak elektrik kullanımı yasal bir hale gelecek. İmkanı olanlar elektriği sayaçtan bağımsız olarak kullansınlar. Elektrik kesmeye gelen olursa da görevliyi döverek gönderiyorsunuz, eğer toplu bir kesinti uygulanırsa dağıtım şirketlerini gidip topluca taşlıyorsunuz. Yasa haline gelecek ama dikkat edin bu helal olduğu anlamına gelmiyor, günahı size ait.
Detayları buradan öğrenebilirsiniz.
http://www.milliyet.com.tr/kayip-kac...64/default.htm
Kaçak elektrik kullanımı yasallaşıyor.
17
●1.157
- 31-01-2015, 18:02:06Böylesine gö.ünü kurtarmak adına bir adım atılamaz yahu. Şirketler batarmış!! Bizene arkadaşım bizeneeeeeeee!!!! Alırken iyide verirken mi kötü? Git tahsil et. Böyle geri zihniyet olamaz yahu. Adamlar ödemiyor müdehale edemiyorsun. Herşeyiniz bize zaten. Şirketi düşünene kadar halkını düşünseydin bu ülke bi yerlere gelmişti. Bu karara saygı duyanlara Hakkım varsa Zehir zıkkım olsun...
- 31-01-2015, 21:05:28Üyeliği durdurulduher konuda malum topluluğun avukatlığını yapan arakdaşları böyle konularda görememek şaşırtıyor. Daha öncede benzer konuda söyledim , az bile yapıyorlar.Her iki kişiden biri destek veriyorsa , bence elektirikleride kesip sadece fatura gönderseler , müstahak.
ısınmamız full ufo bayada açıyoruz açıkcası ama aylık 200ün üzerinde gelmemişti hiç hemen hemen aynı kullandığımız halde. taktik güzel pedere söyleyim uygularız