• 31-01-2015, 11:57:21
    #1
    Evet doğru duydunuz. Kaçak elektrik kullanımı yasal bir hale gelecek. İmkanı olanlar elektriği sayaçtan bağımsız olarak kullansınlar. Elektrik kesmeye gelen olursa da görevliyi döverek gönderiyorsunuz, eğer toplu bir kesinti uygulanırsa dağıtım şirketlerini gidip topluca taşlıyorsunuz. Yasa haline gelecek ama dikkat edin bu helal olduğu anlamına gelmiyor, günahı size ait.

    Detayları buradan öğrenebilirsiniz.
    http://www.milliyet.com.tr/kayip-kac...64/default.htm
  • 31-01-2015, 12:46:22
    #2
    2 aylık 500 tl fatura geldi bize ısınmamız full ufo bayada açıyoruz açıkcası ama aylık 200ün üzerinde gelmemişti hiç hemen hemen aynı kullandığımız halde. taktik güzel pedere söyleyim uygularız
  • 31-01-2015, 14:13:19
    #3
    her şey kaçak bu hayatta.
  • 31-01-2015, 14:33:41
    #4
    Elektrik bahane açılım şahane
  • 31-01-2015, 18:02:06
    #5
    Böylesine gö.ünü kurtarmak adına bir adım atılamaz yahu. Şirketler batarmış!! Bizene arkadaşım bizeneeeeeeee!!!! Alırken iyide verirken mi kötü? Git tahsil et. Böyle geri zihniyet olamaz yahu. Adamlar ödemiyor müdehale edemiyorsun. Herşeyiniz bize zaten. Şirketi düşünene kadar halkını düşünseydin bu ülke bi yerlere gelmişti. Bu karara saygı duyanlara Hakkım varsa Zehir zıkkım olsun...
  • 31-01-2015, 18:43:14
    #6
    firmalar iflas etmesin. hatta yardım niteliğinde firmalar iflas etmesin vakıfı kursunlar. herkesten oraya zorunlu firmalar iflas vergisi (ZFİV) alsınlar. ne güzel hayat. life is beautiful.
  • 31-01-2015, 21:00:02
    #7
    Ev falan geçindirmiyorum ama bu konu benimde kanıma dokunuyor. Kaçak trafo kullanan ardından da trafoyu alıp gidiyorlar diye taş atan bir zihniyet var bu ülkede.
  • 31-01-2015, 21:05:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    her konuda malum topluluğun avukatlığını yapan arakdaşları böyle konularda görememek şaşırtıyor. Daha öncede benzer konuda söyledim , az bile yapıyorlar.Her iki kişiden biri destek veriyorsa , bence elektirikleride kesip sadece fatura gönderseler , müstahak.
  • 31-01-2015, 21:07:53
    #9
    Bu geri iade edilen ücretleride faturalara yansıtıyorlarmış.