Konu
Kaçak elektrik kullanımı yasallaşıyor.
31-01-2015, 12:46:22
#2
PaSaSa
2 aylık 500 tl fatura geldi bize
ısınmamız full ufo bayada açıyoruz açıkcası ama aylık 200ün üzerinde gelmemişti hiç hemen hemen aynı kullandığımız halde. taktik güzel pedere söyleyim uygularız