Evet doğru duydunuz. Kaçak elektrik kullanımı yasal bir hale gelecek. İmkanı olanlar elektriği sayaçtan bağımsız olarak kullansınlar. Elektrik kesmeye gelen olursa da görevliyi döverek gönderiyorsunuz, eğer toplu bir kesinti uygulanırsa dağıtım şirketlerini gidip topluca taşlıyorsunuz. Yasa haline gelecek ama dikkat edin bu helal olduğu anlamına gelmiyor, günahı size ait.

Detayları buradan öğrenebilirsiniz.
http://www.milliyet.com.tr/kayip-kac...64/default.htm