Böylesine gö.ünü kurtarmak adına bir adım atılamaz yahu. Şirketler batarmış!! Bizene arkadaşım bizeneeeeeeee!!!! Alırken iyide verirken mi kötü? Git tahsil et. Böyle geri zihniyet olamaz yahu. Adamlar ödemiyor müdehale edemiyorsun. Herşeyiniz bize zaten. Şirketi düşünene kadar halkını düşünseydin bu ülke bi yerlere gelmişti. Bu karara saygı duyanlara Hakkım varsa Zehir zıkkım olsun...