• 31-01-2015, 21:22:04
    #10
    Kurumsal PLUS
    Haberi okuduğumdaki tepkim(Sinirden ):
  • 31-01-2015, 22:25:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hadi bunlar izin verdi, Bu kul hakkına giriyor demek ki yapacaklar bunlara da katlanacakmış.
  • 01-02-2015, 00:22:54
    #12
    Bunu yapan turkiyede elektrik faturasi odeyen milyonlarca kisinin hakkini nasil odeyecek acaba?

    GT-I9190 cihazımdan gönderildi
  • 01-02-2015, 09:00:53
    #13
    Bizden geri alınacaksa , kayıt kaçak bedelinin geri ödenmesinin anlamı ne
  • 01-02-2015, 14:55:21
    #14
    MarioBros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizden geri alınacaksa , kayıt kaçak bedelinin geri ödenmesinin anlamı ne
    Amaç zaten şikayet ederek kaçak bedelinin tahsil edilmesinin önüne geçmek. Baktılar millet uyanmaya başladı gidip parasını istiyor hakkını arıyor buna mani olmaya çalışıyorlar.

    Hadi tamam haklılar diyelim geçmişe dönük bize geçirdikleri parayı dağıtamazlar devlet yada şirketler zora girer, hoş zaten kaç kişi gidip hakkını istiyor ki ama yinede kaçak elektrik kullanımını teşvik edeceğe benziyor.

    Rezilliğe bakar mısınız. Hak yiyerek hak isteyenlerinde yeterince tepki görmesi gerekiyor bu ülkede.
    http://ekonomi.haberturk.com/enerji/...ce-rekor-kirdi

    Fazlada araştıramadım hemen gönderiyorum yazdıklarımı zira 50 kere kesildi internet malum birazdan da elektrikler gider yazdıklarım silinmesin tekrar yazmaya dermanım yoktur.

    Tüketici örgütlerinden yasağa tepki;
    http://www.milliyet.com.tr/elektrik-...12/default.htm


    Bu haberde de saçma bir savunma ortaya atılmış;
    http://www.milliyet.com.tr/epdk-bask...60/default.htm

    "Dünyanın hiçbir yerinde kayıp-kaçağın olmadığı bir enerji sistemi yok"
    Yahu ne kaybı, çalıntı bedelini ödüyoruz biz.
  • 01-02-2015, 15:33:49
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten Türkiye berbat halde nediyim ki söyleyeceğim cok şey sonra banlanmak istemiyorum
  • 01-02-2015, 22:10:46
    #16
    Türkiyede standart bir gün
  • 01-02-2015, 22:16:42
    #17
    bir kez daha sayın enerj bakanımızın kulaklarını çınlattım. fakat bu kez yarım saati geçtim.
  • 02-02-2015, 22:52:39
    #18
    Yanlış Yönet - Halka Ödet

    politikası. . .