Bizden geri alınacaksa , kayıt kaçak bedelinin geri ödenmesinin anlamı ne
Amaç zaten şikayet ederek kaçak bedelinin tahsil edilmesinin önüne geçmek. Baktılar millet uyanmaya başladı gidip parasını istiyor hakkını arıyor buna mani olmaya çalışıyorlar.
Hadi tamam haklılar diyelim geçmişe dönük bize geçirdikleri parayı dağıtamazlar devlet yada şirketler zora girer, hoş zaten kaç kişi gidip hakkını istiyor ki ama yinede kaçak elektrik kullanımını teşvik edeceğe benziyor.
Rezilliğe bakar mısınız. Hak yiyerek hak isteyenlerinde yeterince tepki görmesi gerekiyor bu ülkede.
http://ekonomi.haberturk.com/enerji/...ce-rekor-kirdi
Fazlada araştıramadım hemen gönderiyorum yazdıklarımı zira 50 kere kesildi internet malum birazdan da elektrikler gider yazdıklarım silinmesin tekrar yazmaya dermanım yoktur.
Tüketici örgütlerinden yasağa tepki;
http://www.milliyet.com.tr/elektrik-...12/default.htm
Bu haberde de saçma bir savunma ortaya atılmış;
http://www.milliyet.com.tr/epdk-bask...60/default.htm
"Dünyanın hiçbir yerinde kayıp-kaçağın olmadığı bir enerji sistemi yok"
Yahu ne kaybı, çalıntı bedelini ödüyoruz biz.