her konuda malum topluluğun avukatlığını yapan arakdaşları böyle konularda görememek şaşırtıyor. Daha öncede benzer konuda söyledim , az bile yapıyorlar.Her iki kişiden biri destek veriyorsa , bence elektirikleride kesip sadece fatura gönderseler , müstahak.