• 16-01-2015, 23:55:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Whey3matrix iyi içindeki amino creatinin oranı diğer supplementleri kullanmadan binevi açığını kapatıyor. 4. kutum 3matrixde gayet memnunum tozda markaya bakmanızı önermem sadece 1 ölçek içinde ki oranları kontrol edin 40 tl ucuz bile ise onu alın. 3matrix fiyat olarakda iyi öneririm. Kullanım şeklini sadece spor sonrası ve off gününüzde kalktıktan hemen sonra şeklinde kullanın spor öncesi almayın bu arada sadece sonrası.

    Bu arada gainer sana kilo filanda aldırmaz gainer sadece diğer supplementlerde olduğu gibi ek takviyedir sen kalkıp günlük karbonhidratlı besinlerden beslenip kalori açığını kapatmadıktan sonra gainer filan boş hocam. Gainer öğrenci veya calışan biri iseniz ogun ki karbonhidrat açığınızı kapatmak için karbonhidratın toz halini su ile alabileceğiniz bi üründür.
  • 17-01-2015, 00:39:00
    #11
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gainerların pek işe yaramadığını söylediler çevredeki antrenör ve bilgili insanlar. Bu yüzden protein tozu alacağım. Hardline protein ve karbonhidrat olarak yüksek fakat optimum gold da daha uzun süre gidiyor bakalım hardline alayım olmadı optimuma dönerim
    Muscletech gainer a ayda 4-5 kilo aldırdı. Tabi o hocaların mantığı aslında ögrenci nasıl olsa günlük alması gereken kalori miktarını alamıyacak gainer kulansada bir işe yaramaz diye düşünmüşlerdir.

    Bu markanın tam ölçeği 1000 kalori ben yarım ölçek kullanıp yani 500 kalori geri kalan 2500 kalorilik ihtiyacı yiyeceklerden aldım. 5 ögün yiyordum şu an bulktayım halen 5 ögün yiyorum

    Protein sorusuna gelince boşuna alma parana yazık etme senin kilo alman lazım öncelikle kilo sorununa çare bulmalısın. İllaki alacam diyorsan optimum al.
  • 17-01-2015, 00:47:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.78 boy 56 kiloyum hocam metabolizma fişek(mermi) gibi çalışıyo normalde çok yiyorum zaten metabolizmadan dolayı kilo alamıyorum 10 kilo yemek yesem 9 kilo 900 gramı akşam atılıyor hocam geri kalan 100 gramıda sabah wc gidişinde normal bir insanın yiyeceği gibi besleniyorum. Hardline'da 173kcal mış 1 servis(2 ölçek)te 346 kcal demek oluyor bu spor günlerinde. Günlük yemeklerimde kalori ve protein almaya dikkat edersem olur o zama bu iş değil mi hocam
    öncelikle Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları doktoruna git derdini anlat test filan yapsın

    bide büyük ihtimal inisülin direncin çok aşağıda biraz yüksek olan besinlerle yükseltirsen metabolizman yavaşlar
  • 17-01-2015, 12:51:06
    #13
    Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muscletech gainer a ayda 4-5 kilo aldırdı. Tabi o hocaların mantığı aslında ögrenci nasıl olsa günlük alması gereken kalori miktarını alamıyacak gainer kulansada bir işe yaramaz diye düşünmüşlerdir.

    Bu markanın tam ölçeği 1000 kalori ben yarım ölçek kullanıp yani 500 kalori geri kalan 2500 kalorilik ihtiyacı yiyeceklerden aldım. 5 ögün yiyordum şu an bulktayım halen 5 ögün yiyorum

    Protein sorusuna gelince boşuna alma parana yazık etme senin kilo alman lazım öncelikle kilo sorununa çare bulmalısın. İllaki alacam diyorsan optimum al.
    Sağolun hocam yorum için
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları doktoruna git derdini anlat test filan yapsın

    bide büyük ihtimal inisülin direncin çok aşağıda biraz yüksek olan besinlerle yükseltirsen metabolizman yavaşlar
    Hocam o doktora gitim zaten buraya zorunlu görev için 2-3 ay durup gidiyolar. Sürekli doktor değişiyor yani Doktor düzenli bi diyet verdi hiçbir sorunun yok falan dedi anlamadım

    İnsülün direnci derken hocam şekerli yiyecekler yemiyorsunuz olarak algılıyorum ve ona göre cevap veriyim. Hocam şekerli yiyecekler karbonhidrat yapacak yiyecekler full time zaten alayına gidiyo başka fazla yemiyorum zaten

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:51:06 -->-> Daha önceki mesaj 12:25:47 --

    Saudakur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whey3matrix iyi içindeki amino creatinin oranı diğer supplementleri kullanmadan binevi açığını kapatıyor. 4. kutum 3matrixde gayet memnunum tozda markaya bakmanızı önermem sadece 1 ölçek içinde ki oranları kontrol edin 40 tl ucuz bile ise onu alın. 3matrix fiyat olarakda iyi öneririm. Kullanım şeklini sadece spor sonrası ve off gününüzde kalktıktan hemen sonra şeklinde kullanın spor öncesi almayın bu arada sadece sonrası.

    Bu arada gainer sana kilo filanda aldırmaz gainer sadece diğer supplementlerde olduğu gibi ek takviyedir sen kalkıp günlük karbonhidratlı besinlerden beslenip kalori açığını kapatmadıktan sonra gainer filan boş hocam. Gainer öğrenci veya calışan biri iseniz ogun ki karbonhidrat açığınızı kapatmak için karbonhidratın toz halini su ile alabileceğiniz bi üründür.
    Yorum için teşekkürler hocam whey3matrixalacağım hocam antreman öncesi ve soası kullanmayı düşünüyordum ama antrmana gitmediğim gün de kullanırsam yetmeyecek gibi
  • 17-01-2015, 14:05:52
    #14
    Optium whey kulalnıyorum memnumum
  • 17-01-2015, 14:39:06
    #15
    Optimum Gold Standard Whey Protein Tozu kullanıyorum bende tüm tavsiyeler bu yönde ve kana hızlı karışan protein tozuymuş.
  • 17-01-2015, 17:21:08
    #16
    Doktora danışmadan şu hapları tozları avuç avuç içmeyin. Belki vücudunuzda yaşadığınız bir rahatsızlıktan dolayı alamıyorsunuz. En sağlıklısı düzenli dengeli ve katkısız beslenmek. Belki bugün değil ama sıkıntısını ilerleyen yıllarda görebilirsiniz.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-01-2015, 21:13:25
    #17
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora danışmadan şu hapları tozları avuç avuç içmeyin. Belki vücudunuzda yaşadığınız bir rahatsızlıktan dolayı alamıyorsunuz. En sağlıklısı düzenli dengeli ve katkısız beslenmek. Belki bugün değil ama sıkıntısını ilerleyen yıllarda görebilirsiniz.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    En fazla ölürüz hocam o da bize koymaz ölümden korksaydık dünyaya gelmezdik
  • 18-01-2015, 00:18:38
    #18
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla ölürüz hocam o da bize koymaz ölümden korksaydık dünyaya gelmezdik
    tavsiye ederim tadıda mükemmel.

    http://www.protein7.com/urun-protein...l#.VLrfry6oeQ8